DEMO İNCELE
ÜCRETSİZ İNDİR

21 thoughts on “PrestaShop [Modül] Kar yağışı (ücretsiz)

  1. ugur onur - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    eline sağlık Safa.. Çok güzel olmuş. Ben geçen sene yılbaşinda bunu bir müşterimin sitesinde kullanmıştim ama kodları manuel olarak girmiştim. Şimdi böyle daha güzel olmuş.. Teşekkür ederim paylaşım için… Sevgilerimle…

    Cevap
  2. safa - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    afiyet olsun Onur abi :)
    teşekkürler

    Cevap
  3. ugur onur - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    Sağol be….eline sağlık güzel olmuş… :-))))

    Cevap
  4. safa - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    gayet güzel düşüyor karlar zaten dengesiz yağar belli bir korninatta düşmesini isteyemesssin. 4 tane kar tanesi resmi var ve hepside transpran yani bir sorun yok. şu ana kadar 450 nin üstünde kişi indirdi ve ilk defa bir eleştiri ilginç . :-S

    Cevap
  5. seyyarsatis - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    ben internet explorer üzerinden girdiğim zaman sitede zaten bozlumalar oluyor. bu kar yağışıda zaten ie de oluyor.
    ama çok güzel elinize sağlık. paylaşım için teşekkürler.

    Cevap
  6. ugur onur - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    seyyarsatis,

    sizin orada hava güzel galiba.. Istanbul da gercek kar yagisi baslayacakmis bu geceden itibaren..

    Cevap
  7. safa - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    teşekkürler;
    şuanda yerli yabancı bu modülü 572 kişi indirmiş.türkiyede fazla takan yok ama, yavaş yavaş bir artma oluyor yılbaşı kutlamarı türkiyede.

    Cevap
  8. murathan - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    Biraz daha çok şekilde yagsa tipi şeklinde daha güzel olurdu bu çok az :) birde büyük tane şeklinde yagması lazım (=: siteye giren kış geldi demeli bence bu benim fikrim tabi ama buda çok güzel.

    Cevap
  9. safa - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    çok fazla kar yağışı artarsa işlemciyi baya kasıyor . tarayıcı tıkanabilir çoğu bilgisayarda. denedim onuda yani en orta şekilde ayarladım paremetreleri

    Cevap
  10. ugur onur - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    Safa haklı ben denedim, bayagı kasılmalar oldu. en iyisi bu şekilde…

    Örnek isteseniz http://suwenshop.com

    Hele birde jingle bell ekledim ki tadından doyulmuyor.. Üstteki linke bakarken bilgisayarinizin sesini acmayi unutmayiniz..

    Yorumlarınızı bekliyorum..

    Cevap
  11. safa - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    Safa haklı ben denedim, bayagı kasılmalar oldu. en iyisi bu şekilde…

    Örnek isteseniz http://suwenshop.com

    Hele birde jingle bell ekledim ki tadından doyulmuyor.. Üstteki linke bakarken bilgisayarinizin sesini acmayi unutmayiniz..

    Yorumlarınızı bekliyorum..

    sitedeki müzük quck time pleyer üzerinden çalışıyor bende bu çoğu bilgisyar için sorun olabilir belki flash pleyer denesen daha iyi olmazzmı bence??

    Cevap
  12. ugur onur - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    Ben Mac kullanıyorum o yuzden oyle oldu. ama haklisin bir ara duzeltecegim..

    Cevap
  13. safa - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    mac adobe progrogramlarında iyi ya. benim asıl uzmanlık alanım flash,flex,after effect yakın zamanda bende alacağım inş.

    grş..

    Cevap
  14. ugur onur - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    Safa,
    Sen Mac almak istediginde haberim olsun.. Biliyorsun http://macmarketi.com benim kuzen olur. Sana iyi bir indirim alırız ondan. Hata sıfır almana bile gerek yok. Çok temiz ikinci el makinalar geliyor bazen. Onlardan birini alırız.. Sen hazır olunca haber ver…

    BU arada muzigi swf yaptim. Bak bakalım windows tarayilarinda sorun olcak mı?

    Sevgiler

    Cevap
  15. safa - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    şuan sorun yok görünüyor. tamam mac alırken sorarım size.

    grş..

    Cevap
  16. looserjack - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    Uğur Onur banada yakın zamanda bir laptop lazım ama mac değil şimdilik. 2. el uygun bişey düşünüyorum , şahsi laptopum yangında tamamen kül oldu.bu konuda alternatif ürünlerin varsa bakabilirim.ok

    Cevap
  17. MahmutGulerce - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    Safa,<br/>Sen Mac almak istediginde haberim olsun.. Biliyorsun http://macmarketi.com benim kuzen olur. Sana iyi bir indirim alırız ondan. Hata sıfır almana bile gerek yok. Çok temiz ikinci el makinalar geliyor bazen. Onlardan birini alırız.. Sen hazır olunca haber ver…<br/><br/>BU arada muzigi swf yaptim. Bak bakalım windows tarayilarinda sorun olcak mı?<br/><br/>Sevgiler

    Uğur abi benim Mac ne oldu ?

    Cevap
  18. looserjack - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    evet denedim ilk defa çok güzel oldu. tşkler .

    Cevap
  19. safa - 15 Ağustos 2017 at 13:26

    modul 1.5 ' güncellendi. malum yılbaşı yaklaşıyor ,

    Cevap

Cevap bırakın